Şirket Künyesi
Ünvanı | Türkiye Sigorta A.Ş. |
Kuruluş | 17.09.1957 |
Faaliyet Alanı | |
Sigorta sektöründe hizmet verir, araç, sağlık, konut ve iş sigortaları gibi çeşitli sigorta ürünleri sunar. | |
Website | www.turkiyesigorta.com.tr |
Telefon | (0212) 444 19 57 |
Fax | (0212) 355 64 64 |
Adres | |
Güneş Plaza Büyükdere Cad. No:110 34394 Esentepe,Şişli - İstanbul |
Türkiye Sigorta, Türkiye'nin en büyük sigorta şirketlerinden biri olarak kurulmuştur. Şirket; hayat sigortası, kasko, trafik sigortası, sağlık sigortası gibi çeşitli sigorta branşlarında faaliyet göstermektedir. Geniş ürün yelpazesi ve yaygın hizmet ağı ile müşterilerine sigorta çözümleri sunmaktadır. 2023 itibarıyla 44 Bölge Müdürlüğü, 3.800’den fazla acente, 5.000’e yakın banka şubesi, 3.000’den fazla uzman kadrosu ve güçlü teknolojik altyapısı ile şirket; sektörde lider olma vizyonu ile ilerliyor.
Bireylere, kurumlara ve ülkenin stratejik varlıklarına sağladığı sigorta çözümleriyle Türkiye Sigorta; yangın ve doğal afetlerden kaskoya, kaza sigortalarından sağlık sigortalarına kadar geniş ürün portföyüne sahip. Şirket; Türkiye Hayat Emeklilik olarak ise BES başta olmak üzere hem bireysel hem de grup hayat sigortaları alanında, (2023 itibarıyla) 15 milyona yaklaşan bir müşteri portföyüne sahip bulunuyor.
Sigorta sektörü, ekonomik ve sosyal değişikliklere duyarlı bir sektördür. Yatırımcılar, sektördeki genel gelişmeleri ve trendleri takip ederler. Özellikle sigortacılık düzenlemeleri ve yasal değişiklikler de hisse senedinin performansını etkileyebilir. Bulunduğu alan rekabetçidir. Yatırımcılar, Türkiye Sigorta'nın rakipleri karşısındaki rekabet avantajını ve pazardaki konumunu göz önünde bulundururlar. Ülkenin ekonomik durumu ve küresel ekonomik gelişmeler, hissenin performansını etkileyebilir. Özellikle ekonomik istikrar ve büyüme beklentileri hisse senedinin fiyatını etkileyebilir.
Türkiye'nin önde gelen sigorta şirketlerinden biri olarak yatırımcıların dikkatini çeken bir hisse senedidir. Yatırımcılar, şirketin finansal durumu, sektörel gelişmeler, rekabet durumu, yatırımcı ilişkileri ve ekonomik koşulları göz önünde bulundurarak yatırım kararlarını şekillendirirler.